PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE IZZIVI
E-commerce in CEE – what is the next stage of development? (predavanje bo v angleščini)
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE IZZIVI
E-commerce in CEE – what is the next stage of development? (predavanje bo v angleščini)
JAROSLAV SNAJDR je projektni vodja v Boston Consulting Group (BCG), eni od treh vodilnih svetovnih svetovalnih hiš, z izkušnjami s trgov v Evropi, na Bližnjem vzhodu in v Združenih državah Amerike. Trenutno dela iz Prage z različnimi naročniki z ecommerce področja.
Trdno verjame v potencial regije Srednje in Vzhodne Evrope (CEE regije) in prihodnost njenega razvoja. Zaključil je študij Ekonomije na Univerziteti v Cambridgeu, v Veliki Britaniji. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE IZZIVI
How to succeed in the world of international e-commerce? (predavanje bo v angleščini)
LUDEK DRNEC je v družbi DHL zaposlen že od leta 1994, kjer je v svoji karieri delal na področjih prodaje, vodenja, razvoja in trženja. Leta 2003 je postal direktor trženja na oddelku za marketing na DHL Express na Češkem, kjer je skrbel za izvajanje lokalnih marketinških, PR in oglaševalskih aktivnosti.
Poleg tega je bil odgovoren za upravljanje posebnih ekspresnih pošiljk preko zraka in zemlje ter vzpostavitve DHL Express (CZ) cenovne politike za omenjene produkte. Od marca 2013 je komercialni direktor celotne Srednjeevropske regije. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE IZZIVI
Boost your marketing results with AI based retargeting (predavanje bo v angleščini)
KASPARS DRIKIS je odgovoren za razvoj RTB House podjetja, ki razvija retargeting rešitve za ecommerce podjetja, na trgih Balkana, Baltika, Kazahstana in Belorusije. Je spletni entuziast z več kot 10 let delovnih izkušenj. Pred trenutno zaposlitvijo v RTB House je sodeloval pri različnih digitalnih in startup projektih.
Skrbel je tudi za latvijski del podjetja Gemius, ki je vodilno na področju spletnih raziskav v CEE regiji. Magistriral je na poslovni šoli Banku Augstskola School of Business and Finance v Rigi. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE PRAKSE
IA via AI (Internet advertising via artificial intelligence) (predavanje bo v angleščini)
MIROSLAV VARGA je specialist za oglaševanje na spletu in v iskalnikih, s poglobljenim znanjem orodij Google Analytics in Google Ads. Miroslav je TEDx govorec, govori več jezikov, je član MENSA društva, ter je izkušen na področju optimizacije računov, statistične analize in rudarjenja podatkov. Kot lateralni mislec vedno poskuša razbrati sporočilo, ki ga podatki nosijo, in razumeti njihov širši kontekst.
Je en izmed Google AdWords Certified Trainers (GCT) – na svetu jih je nekaj sto, vendar po njegovem znanju, je edini dedek, ki nosi omenjen naziv. Je tudi predavatelj na različnih izobraževalnih ustanovah, njegov najljubši citat je: Zadenite cilj in zamudili boste vse ostalo! ~ LinkedIn
OKROGLA MIZA NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE REŠITVE
Spletno plačevanje: Vizija in praksa
DINO IVAN TOT, MBA je lastnik in direktor podjetja F1 Holding d.o.o., lastnik vodilnih slovenskih ecommerce portalov za skupinsko nakupovanje www.1nadan.si in www.kuponko.si. Za rast in razvoj portala 1nadan.si je v letu 2011 pridobil 1 milijon evrov investicije (tveganega kapitala), nato pa je razvil podjetje in investitorje izplačal že v letu 2015. Svojo podjetniško pot je začel že v srednji šoli. Iz Hrvaške se je preselil v Slovenijo, kjer je doštudiral na Fakulteti za računalništvo in informatiko v Ljubljani.
V svoji karieri je kot lastnik podjetja Totalia d.o.o., delal na številnih večmilijonskih IT projektih. Zaključil MBA študij na mednarodni poslovni šoli COTRUGLI Business School. ~ LinkedIn
OKROGLA MIZA NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE ZAKONODAJA
DPO – ga moramo imeti in koga imenovati?
MAJA ŠKORIĆ deluje kot odvetnica že 12 let, zadnja tri leta kot ustanoviteljica in družbenica Odvetniške družbe MMI. Področje delovanja v zadnjih letih poleg splošnih gospodarskih, civilnopravnih in delovnopravnih zadev usmerja v pravo intelektualne lastnine, pravo na digitalnem trgu in pravo varstva osebnih podatkov.
V sklopu odvetniške družbe MMI na področju prava na digitalnem trgu in varstva osebnih podatkov med drugim svetuje in sodeluje s spletnimi trgovci in spletnimi portali za primerjalno nakupovanje ter ostalimi gospodarskimi družbami, katerih dejavnost zajema redno, sistematično oziroma obsežno obdelavo osebnih podatkov. ~ LinkedIn
OKROGLA MIZA NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE REŠITVE
Spletno plačevanje: Vizija in praksa
BORUT MARKELJ je solastnik in direktor podjetij 5logic d.o.o. in Trilogic d.o.o. Glavno storitev podjetja Trilogic predstavlja storitev ehrana.si, največji spletni portal za naročanje hrane na dom v Sloveniji, z več kot 100 000 registriranimi uporabniki in 150 ponudniki prehrane.
Družba 5logic se ukvarja z razvojem celostnega logističnega sistema za upravljanje flote dostavnih vozil na poziv. Logistični sistem je zasnovan za uporabo na področju transporta oseb, pripravljene hrane ali dostave paketov, kjer algoritem skrbi za optimalno razporejanje flote v realnem času med mnogimi prevzemnimi in dostavnimi lokacijami.
Borut je prvo podjetje ustanovil še z dvema kolegoma takoj po uspešno zaključnem študiju elektrotehnike. V obeh podjetjih je opravljal različna dela, od programiranja, marketinga in prodaje, do vloge direktorja podjetja. Skupaj je v obeh podjetjih redno zaposlenih 12 oseb. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE PRAKSE
Kako s pomočjo digitala prodreti na tuje trge?
JURE KNEHTL je vodja digitalnega marketinga v podjetju HS PLUS, d.o.o., ki deluje na 12ih (kmalu 15ih) evropskih trgih. Pred tem je deloval kot direktor v digitalni agenciji AdStar in pomagal slovenskim ter tujim podjetjem prodajati po svetu s pomočjo socialnih omrežij.
Kljub svojim 25-im letom je v svoji karieri deloval že na več kot na 110 različnih projektih, prodal produkte v več 120 držav, na socialnih omrežji porabil več kot 5.200.0000 € in prodal za več kot 21.000.000 €. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
SPLETNI TRGOVCI
Sistem prednaročil (backorder) kot poslovni model
MATEJ FUGINA je direktor in soustanovitelj podjetja Perunika varnost d.o.o., ki se ukvarja z maloprodajo in veleprodajo profesionalne taktične in vojaške opreme ter oblačilnih sistemov. Perunika je v ozki in visoko specializirani branži, ki je običajno zelo lokalno omejena, naredila preboj v spletni prodaji in danes svoje izdelke prodaja po celem svetu.
Peruniko so trije prijatelji in sošolci ustanovili še med svojim študijem. Danes so specializirani za trženje vojaških sistemov in rešitev v civilno sfero, hkrati pa v to, po njihovih besedah, ozkogledo in tradicionalno branžo vključujejo moderne prijeme digitalnega marketinga. V iskanju novih izzivov že aktivno delajo na vzpostavitvi lastne proizvodnje. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
SPLETNI TRGOVCI
7 praktičnih nasvetov za 50 % boljšo konverzijo
DEJAN KRIVEC je ustanovitelj spletne trgovine Funky.si, ter direktor podjetja Luc-Mat, ki z njo upravlja. S spletno prodajo in digitalnim marketingom se ukvarja že okoli 10 let. Znanje in izkušnje tako s področja informatike, kot tudi poslovanja, mu omogočajo širši pogled nad celostno situacijo in posledično lažje povezovanje različnih področij v smiselno celoto. Z motom vsaka malenkost (ki je na pravem mestu) šteje, je spletno trgovino Funky.si pripeljal do 4x zaporednega naslova Spletni trgovec leta v kategoriji.
Dejan je med drugim tudi Project Manager v enem od bolj uspešnih slovenskih Crypto projektov Hive Project. Je diplomirani poslovni informatik, študij pa je nadaljeval na Fakulteti za management Koper, kjer v tem času piše magistrsko nalogo s področja digitalnega marketinga. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE PRAKSE
5 pristopov k email avtomatizaciji za višanje prodaje
TOMAŽ ŠTUCIN je ustanovitelj in direktor podjetja SqualoMail, ki izdeluje istoimensko platformo za email marketing in marketinško avtomatizacijo. Z rešitvijo so prisotni na slovenskem, italijanskem in britanskem trgu, preko svojega sistema pa vsak dan dosežejo milijone uporabnikov.
Tomaž ima tako podroben vpogled v to, kakšne (email) marketinške kampanije delujejo, kaj si prejemniki želijo in kaj jih prepriča. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
SPLETNI TRGOVCI
Mednarodna spletna prodaja v praksi
ELVIS KENIK je vodja mednarodnega razvoja v podjetju Niceshops GmbH in je hkrati odgovoren za razvoj slovenskega tržišča. Njegova področja odgovornosti so vodenje več kot 25 zaposlenih, ki prihajajo iz več kot 14 držav, ter operativni razvoj spletnih trgovin na slovenskem tržišču. V podjetju je že več kot 9 let, svoje znanje pa prinaša iz univerze v Gradcu, s področja sistemskih ved. Njegovi prvi koraki so bili na področju podjetništva, kjer je kot predavatelj in projektni sodelavec deloval na različnih področjih startup scene. Pomagal je številnim start-up podjetjem v fazi razvoja in ustanavljanja, njegovo ključno področje so bila spin-off podjetja.
Skupaj z ustanoviteljem Niceshops GmbH podjetja je začel s prvimi koraki mednarodnega razvoja, in sicer s prevodi, AdWords oglaševanjem in podporo strankam na slovenskem tržišču. Danes deluje podjetje v več kot 14 državah, ki imajo domačo domeno in so lokalizirana za posamezna tržišča (prevedena v native jezik). Trgovini Ecco Verde in 3DJake pa svoje izdelke razpošiljata po celotnem svetu.
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
SPLETNI TRGOVCI
Mednarodna spletna prodaja v praksi
ALEN ROGAN je specialist za performance marketing v podjetju Niceshops GmbH. Na področju digitalnega marketinga ima 10 let izkušenj, ki jih je nabiral v agencijskih vodah znotraj Pristopove skupine v podjetju Renderspace, Goldbach Audience in kot performance marketing direktor v agenciji D´Agency. S svojim znanjem je pomagal slovenskim in tujim podjetjem v različnih branžah. Podjetje Niceshops GmbH razvija in vodi spletne trgovine za različne segmente in tematike produktov. Ima svoj logistični center v Avstriji in je z več kot 1,4 milijona kupcev prisotna na več Evropskih trgih.
Alen v podjetju Niceshops vodi oglaševanje preko 30 nišnih spletnih trgovin na 14 trgih in kot svetovalec pomaga marketinški, shopmanagement in internacionalni ekipi, pri razvoju novih marketinških strategij. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
SPLETNI TRGOVCI
Najbolj nepričakovani izdelki kupljeni na spletu
ALEKSANDER KOTNIK je v hitro rastočem podjetju Mehanizacija Miler zaposlen že od leta 2006, kjer je v svoji karieri delal na področjih prodaje, trženja, predvsem pa uvedbe sodobnejših načinov pridobivanja strank, vodenja in razvoja.
Med njegove aktivnosti sodi tudi oglaševanje, priprava marketinških projektov, poleg tega je odgovoren za kupcu prilagojene in dostopne nove produkte.
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE PRAKSE
Optimizirajte predstavitev izdelka v spletni trgovini skozi 5 ključnih točk
ROMAN KRUŠIČ je senior svetovalec za spletne rešitve v podjetju Spletna postaja. S poslovanjem na internetu se ukvarja od leta 2001, ko je postavljal strani za tuje trge in testiral, kako povečati donosnost izključno prek spleta. Obvlada celovit pristop od postavitve spletnih trgovin, preko spletnega oglaševanja, povečanja obiska in seveda prodaje. Za njim je preko 800 uspešno izvedenih projektov za manjša, srednja in velika podjetja. Sodeloval je tudi pri projektu tuje spletne trgovine z več kot 3 milijoni aktivnih kupcev.
Spletna prodaja je njegova strast, redno spremlja projekte svojih naročnikov, zanimive projekte v tujini in aktualno dogajanje na tem področju. Tudi sam je bil vpleten v spletno trgovanje. Ima širok pogled na praktično vse faze njenega delovanja. Kot predavatelj je imel že preko 100 predavanj po celotni Sloveniji. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE REŠITVE
Redefining packaging solutions*
AJDA REGALI KNEZ je mlada industrijska oblikovalka odgovorna za marketing v podjetju DS Smith Slovenija. Skupina DS Smith je prisotna v 37. državah po svetu in ima več kot 200 podjetij, ki se ukvarjajo s proizvodnjo embalaže iz valovitega kartona. Je pomemben člen razvojnega centra -PackRight Centre Brestanica, ki je središče strokovnega znanja in izkušenj celotne grupacije. Tu se preko konstruktivnih diskusij in kreativnih delavnic rojevajo inovacije in optimizacije na področju celostnih embalažnih rešitev. Osredotočeni so na konkretne projekte in z dobrim poznavanjem kupčevega dobavnega kroga dosegajo otipljive rezultate.
Ajda je prejela že več nagrad na področju oblikovanja embalaže, med drugim tudi priznanje Slovenski embalažni Oskar za E-Commerce embalažo za tablični računalnik – iPack. Sodeluje pri razvoju in se ukvarja z marketinškimi aktivnostmi, s fokusom na strategijah področja e-Commerce. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE REŠITVE
Redefining packaging solutions*
SANTIAGO SORIA v podjetju DS Smith razvija produkt Right Size Packaging (RSP) za ecommerce trg. V industriji, kjer je v škatlah v povprečju kar 55 % zraka, je RSP odlična priložnost za zmanjšanje operativnih stroškov, izboljšanje izkušnje kupcev in zmanjšanje ogljičnega odtisa. Je jasen primer, kako je inovativna rešitev lahko odgovor na ecommerce izzive.
Santago ima več kot 18 let izkušenj na področju razvoja embalaže z multinacionalnimi podjetji. Ima izkušnje na področju oblikovanja, skrbi za ključne stranke FMCG, upravljanje prodaje, maloprodaje in spletne prodaje. Pri svojem delu združuje inovacije s prodajnim razvojem. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE REŠITVE
Okrogla miza: Spletno plačevanje – vizija in praksa
LUKA GABROVŠEK je pri družbi Mastercard odgovoren za poslovni del in ključna partnerstva na področju Slovenije. Poslovno delovanje in razvojne aktivnosti gradi skladno z digitalno plačilno agendo, ki je usmerjena predvsem v širjenje spletne trgovine, vpeljavo digitalnih denarnic in razvoj mobilnega plačevanja.
Preden se je pridružil ekipi Mastecarda je več kot 10 let delal na položajih projektnega in produktnega vodje za največjega telekomunikacijskega operaterja in povezane družbe ter bil zadolžen za številne iniciative na področju storitev z dodano vrednostjo (VAS) in mobilnega plačevanja. Je univerzitetni diplomirani ekonomist bančno-finančne smeri na Univerzi v Ljubljani. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE REŠITVE
Dostava v 2019: Kako preseči pričakovanja kupcev
ALEKSANDER MAJHEN je direktor Področja prodaje in razvoja v Pošti Slovenije. Po 20 letih nabiranja izkušenj na vodilnih mestih v IT podjetjih v Sloveniji in tujini, se je zadnja štiri leta posvečal spletni trgovini Moj paket, ki je prerasla v prodajno – logistično platformo.
Letos spomladi se je soočil z novimi izzivi in prevzel funkcijo vodenja Področja prodaje in razvoja v Pošti Slovenije. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE IZZIVI
How a payment solution impacted Apple phone sales*
NINA ROGAČ je izkušena v vodenju trgovine, predvsem v prodaji potrošniške elektronike. Njena znanja zajemajo coaching, prodajo, organizacijo dogodkov in upravljanje s človeškimi viri.
Svoje prodajne veščine je pridobivala že v času študija, ko je doštudirala na Shanghai Institute of Foreign Trade. ~ LinkedIn