PREDAVATELJI
14. novembra 2019, na Gospodarskem razstavišču, v Ljubljani
Spoznajte vrhunske strokovnjake, ki vam bodo predstavili najnovejše trende s področja spletnega nakupovanja!
Spoznajte vrhunske strokovnjake, ki vam bodo predstavili najnovejše trende s področja spletnega nakupovanja!
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019
Kaj nam razkriva povpraševanje uporabnikov o blagovnih znamkah?
Data & Consumer
DARKO DUJIČ je izvršni direktor Ceneje d.o.o. in član vodstva skupine Heureka. Heureka Shopping je največja regijska platforma za spletno in primerjalno nakupovanje prisotna v devetih državah v srednji in vzhodni Evropi. Na spletnih tržnicah skupine oglašuje več kot 55.000 trgovcev in ima skoraj dva milijona dnevnih obiskov kupcev izdelkov v več tisoč kategorijah. Darko je v preteklosti delal na Googlu, Mercatorju, GfK in Pivovarni Union. Je soustanovitelj več podjetji, ter investitor in partner v enem najbolj zanimivih hitro rastočih fintech/ecommerce startapov v regiji Leanpay.
Magistriral je na področju strateškega trženja in poslovodenja na IMB v Ljubljani, bil povabljen na Google Business Academy na Duke CE, USA, eno najvidnejših podjetniških šol zadnjega desetletja, kjer je nadaljeval svoje strokovno izobraževanje. Trenutno dela raziskovalni doktorat s področja strojnega učenja in umetne inteligence na Mednarodni podiplomski šoli Jožefa Štefana. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019
Understanding the smart shopper
Data & Consumer
METKA SVETLIN je marketing manager programa Think with Google za CEE regijo in del ekipe Ads Marketing na Googlu. Think with Google predstavlja zakladnico podatkov, analiz, vpogledov in dobrih praks iz prodaje in marketinga. Trenutno je marketing manager za Google Brand & Reputation za CEE regijo in razvija predvsem program Grow with Google, kjer skozi lokalne programe, kot je na primer slovenska platforma Digitalna garaža, Google nudi brezplačna usposabljanja na področju digitalnih veščin in je namenjena študentom, podjetnikom in vsem ostalim, ki želijo izboljšati svoje znanje. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019
Leveraging Influencers to Generate Content for Ads at Scale
Platform & Performance
URBAN CVEK je soustanovitelj startupa Influee ‒ platforme za vplivnostni marketing, ki povezuje podjetja z influencerji po Evropi in Ameriki. Opisal nam bo njihov inovativen poslovni model. Sodelujejo s spletnimi trgovci in podjetji, ki oglašujejo na Facebooku ter jih interesno povezujejo. Ponujajo tudi različna orodja, ki optimizirajo sodelovanje z influencerji ‒ od analize influencerjevega profila, do avtomatskega spremljanja in shranjevanja vseh transakcij, objavljenih vsebin in analitike. ~ LinkedIn
*Predavanje bo potekalo v angleščini
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019
6 Findings from Testing the World’s Leading Checkout Flows
Platform & Performance
REBECCA HUGO je UX Auditor na inštitutu Baymard, kjer skrbi za zagotavljanje kakovosti uporabniške izkušnje. Inštitut že od ustanovitve leta 2009 na podlagi 42 000 ur raziskav s področja UX svetuje ecommerce podjetjem sprejemati boljše odločitve glede svojih spletnih strani in optimizirane in odlične uporabniške izkušnje. Njihove usmeritve in primerjalne analize na podlagi raziskav so v svoje spletne strani implementirali poslovni velikani kot je Google, IBM, Wallmart, eBay, Amazo, Microsoft in Nike. Njihove produkte pa uporablja preko 3000 ecommerce podjetij v več kot 80-ih državah. ~ LinkedIn
*Predavanje bo potekalo v angleščini
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019
Kako lahko Data-Fueled Performance spodbudi inovacije v ecommercu?
Data & Consumer
GIOVANNI BONANNO je direktor oglaševanja v podjetju Alkemy, kjer vodi ponudbo digitalnih medijev s posebnim poudarkom na uporabi podatkov za izvedbo in optimizacijo vseh vidikov oglaševanja. Giovannijeva kariera se je začela v neodvisnih kadrovskih agencijah v Veliki Britaniji preden je zasedel položaje v velikih podjetjih na trgih EMEA teh vseh področjih digitalnih medijev. Giovannijev cilj je pomagati blagovnim znamkam, s pravo komunikacijo doseči cilje uspešnosti in zavedanja, ki temeljijo na podatkih, ne glede na velikost podjetja ter razpoložljiv proračun. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019
Personalised Customer Journey – Next level of AI driven marketing automation
Data & Consumer
MURAT SOYSAL je soustanovitelj podjetja Segmentify ̶ startupa, ki ga je slovita revija Forbes uvrstila med 25 obetavnejših startupov v letu 2018. Njihova glavna storitev, katere vrednost je prepoznal celo poslovni gigant ̶ skupina Virgin ̶ je ecommerce personalizacija, ki jo poganja umetna inteligenca. Svojim strankam zagotavljajo kar 20-odstotno povečanje prihodkov, 9-kratno povečanje ROI in 30 % višji AOV.~ LinkedIn
*Predavanje bo potekalo v angleščini
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019
Kako izdelati spletno stran in ne dobiti TEŠ 6?
Platform Performace
PETER MESAREC je marketinški strokovnjak, ki podjetjem pomaga do dobre vidljivosti in pozicije preko SEO. Rešuje izzive, s katerimi se srečujejo spletne trgovine, kot je recimo povečanje prometa v spletni trgovini preko organskega iskanja na googlu.
V agenciji Red Orbit je delal kot marketinški strokovnjak za SEO. Sedaj pa deluje kot samostojni zunanji svetovalec na področju SEO in marketinga ter svetuje različnim agencijam in njihovim ekipam. Ukvarja se s podcasti in soustvarja blog. Spletnim trgovcem pa svetuje, kako doseči visok položaj na googlu.
Na letošnjem hrvaškem ECOMMERCE DAY 2019, je bil kot govornik ocenjen z najvišjimi ocenami.~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019
50 let inovacij – katere so uspešne in katere ne
Payment & Fulfillment
LUKA GABROVŠEK je pri družbi Mastercard odgovoren za poslovni del in ključna partnerstva na področju Slovenije. Poslovno delovanje in razvojne aktivnosti gradi skladno z digitalno plačilno agendo, ki je usmerjena predvsem v širjenje spletne trgovine, vpeljavo digitalnih denarnic in razvoj mobilnega plačevanja.
Preden se je pridružil ekipi Mastecarda je več kot 10 let delal na položajih projektnega in produktnega vodje za največjega telekomunikacijskega operaterja in povezane družbe ter bil zadolžen za številne iniciative na področju storitev z dodano vrednostjo (VAS) in mobilnega plačevanja. Je univerzitetni diplomirani ekonomist bančno-finančne smeri na Univerzi v Ljubljani. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019
Payment & Fulfillment
ALEKSANDER MAJHEN ima 20 let izkušenj na vodilnih mestih v IT podjetjih v Sloveniji in tujini ter v spletni trgovini Moj paket. Lani spomladi se je soočil z novimi izzivi in uspešno prevzel funkcijo direktorja Področja prodaje in razvoja v Pošti Slovenije. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019
Dejstva o trendih povpraševanja, ki ste jih vedno želeli poznati
Data & Consumer
MARIJANA AGIC MOLNAR je Data strateg – strokovnjakinja v odkrivanju poslovnih priložnosti s pomočjo analize podatkov. Sodeluje z več mednarodnimi podjetji in jim svetuje na področju strategic data consultancy ter data driven transformation.
V podjetju The Coca-Cola Company je bila Strategic Presearch Research in Trends Manager, nato pa je ustanovila svoj lastni start-up, ki ga je po 2 letih kupilo globalno prepoznavno podjetje GfK. Leta 2019 si je zadala nov izziv in postala soustanoviteljica novega start-up podjetja Data Do na področju monetizacije podatkov.
Je imetnica certifikata, ki ga podeljuje Certified Digital Consultant Center for Digital Transformation, članica IAA Serbia Executive Board, predavateljica na Mokra gora School of Management in govornica na več gospodarskih dogodkih. Magisterij je opravljala na Ekonomski fakulteti Univerze v Beogradu ter končala MBA program na International Faculty, University of Sheffield.~ LinkedIn
*Predavanje bo potekalo v angleščini
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019
Lokalne rešitve za globalni uspeh
Cross-border Growth
ANDRAŽ REPAR je vodja razvoja in partner v prevajalskem podjetju Aikwit. Po dobrem desetletju dela v enem izmed vodilnih prevajalskih podjetij v regiji je leta 2018 skupaj s tremi sodelavci ustanovil Aikwit, da bi uresničil svojo vizijo razvoja sodobnih jezikovnih in lokalizacijskih storitev po meri naročnika. V prevajalsko delo smiselno uvaja najnovejše jezikovne tehnologije: nevronsko strojno prevajanje in samodejno luščenje terminologije, pri čemer se osredotoča na rešitve za spletne trgovine, ki zahtevajo veliko mero fleksibilnosti in odzivnosti ter odlično poznavanje ciljnih kultur in jezikov. Skupaj s sodelavci v podjetju Aikwit je v dobrem letu prevedel več kot 10 milijonov besed in s tem več kot 20 strankam pomagal pri širitvi poslovanja na tuje trge.
Prosti čas preživlja na Inštitutu Jožefa Stefana, kjer na Mednarodni podiplomski šoli pripravlja doktorat s področja strojnega učenja, umetne inteligence in procesiranja naravnega jezika.~ LinkedIn
*Predavanje bo potekalo v angleščini
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019
Moč 5-ih: pet temeljnih stvari, ki bi jih morali osvojiti performance oglaševalci, da bi napredovali ter generirali več vrednosti svojemu poslu
Cross-border Growth
VIKTOR FILONENKO je regionalni strateški partner Facebooka v podjetju Httpool, z relevantnimi delovnimi izkušnjami s področja aktualnih tem, kot so avtomatizirano napredno uparjanje, poenostavitve računov, optimizacija proračuna kampanj, avtomatiziranje postavitev, dinamični oglasi in še mnogo več.~ LinkedIn
*Predavanje bo potekalo v angleščini
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019
How packaging can help overcoming ecommerce challenges
Cross-border Growth
CLÉMENCE VIVIANI je Global ecommerce Category Manager v podjetju DS Smith, kjer nudi podporo ključnim strankam pri soočanju z različnimi izzivi na področju ecommerca. Sodeluje s podjetji, kot so: L’Oréal, Mondelez, Nestlé, P&G, Zalando, Essity, Amazon in Mars.~ LinkedIn
*Predavanje bo potekalo v angleščini
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019
How to build a well-oiled growth machine?*
Cross-border Growth
MAJA VOJE je bila v preteklosti vodja marketinga oziroma CMO pri slovenskem podjetju OriginTrail, enem prepoznavnejših slovenskih blockchain projektov. Od letošnjega maja je CEO, lastnica in ustanoviteljica podjetja Growth Lab. Je mednarodno priznana strokovnjakinja na področju growth hackinga oziroma hekanja rasti. Pri svojem delu uporablja inovativne pristope in eksperimente za iskanje najoptimalnejših načinov rasti podjetja.
Za svoje delo je prejela že več nagrad (Role Model Central European Startup Awards, Data-Driven CMO Innovation Award). Aktivna je tudi v slovenski podjetniški skupnosti in organizira Growth Hacking dogodke. Maja je tudi predavateljica na najbolj priljubljenem spletnem tečaju za growth hacking, na katerem se je do današnjega dne izobraževalo že več kot 35 000 študentov s celega sveta. Mednarodno priznana growth hackerka bo govorila o različnih kanalih, pomembnih za pospešitev vaše rasti. ~ LinkedIn
*Predavanje bo potekalo v angleščini
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019
Ali sploh potrebujemo gotovino?!
Cross-border Growth
MICHAEL FABISIAK je direktor prodaje v podjetju Paysafe, kjer je odgovoren za njihov najnovejši in najhitreje rastoč product Paysafecash. Zaradi dolgoletnega dela na področju arhitekture in prodaje blagovnih znamk ima široko znanje z različnih področij, kot je recimo farmacevtska industrija, Industrija 4.0, področje Big Data in druga. Trdno verjame v produkt, ki ga predstavlja, zato Michael živi in verjame v gotovinsko plačevanje, saj to na spletu ne odpira le vrat ecommercu in drugim trgom z večjimi ciljnimi skupinami, temveč pomaga tudi milijonom ljudem, ki nimajo drugih možnosti plačevanja. ~ LinkedIn
*Predavanje bo potekalo v angleščini
MODERATOR NA ECOMMERCE DAY 2019
Gregor Murn: radijski urednik, moderator, voditelj prireditev
Gregor je od svojega 14-tega leta predan radiu. Ker se je kdaj potrebno umakniti tudi iz medijskega sveta in spoznati kaj novega, je tu in tam zaplaval v drugačne vode. Ravno zdaj, se je našel v trženju za podjetje Media Bus. Kljub navezanosti na radio je odkril svet, ki mu je bil prej bolj kot ne ‘španska vas’, zdaj pa ga tudi zaradi dobre klime v kolektivu, zelo rad opravlja. Pravzaprav uživa v njem, če je čisto iskren.
A radio kljub vsemu ostaja njegova prva ljubezen, ki je praviloma nikoli ne pozabiš. V Gregorjevem življenju pa obstaja še ena ljubezen, in sicer prireditve in dogodki. Kot voditelju mu niso tuje protokolarne, družabne, športne in druge prireditve. Letos je tako z veseljem sprejel vabilo moderiranja dogodka Ecommerce day 2019. ~ LinkedIn