PREDAVATELJI

14. novembra 2019, na Gospodarskem razstavišču, v Ljubljani

Spoznajte vrhunske strokovnjake, ki vam bodo predstavili najnovejše trende s področja spletnega nakupovanja!

PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019

Understanding the smart shopper 
Data & Consumer

METKA SVETLIN je marketing manager programa Think with Google za CEE regijo in del ekipe Ads Marketing na Googlu. Think with Google predstavlja zakladnico podatkov, analiz, vpogledov in dobrih praks iz prodaje in marketinga. Trenutno je marketing manager za Google Brand & Reputation za CEE regijo in razvija predvsem program Grow with Google, kjer skozi lokalne programe, kot je na primer slovenska platforma Digitalna garaža, Google nudi brezplačna usposabljanja na področju digitalnih veščin in je namenjena študentom, podjetnikom in vsem ostalim, ki želijo izboljšati svoje znanje. ~ LinkedIn

PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019

Vplivnostni/influencerski marketing
Platform & Performance

URBAN CVEK je soustanovitelj startupa Influee ‒ platforme za vplivnostni marketing, ki povezuje podjetja z influencerji po Evropi in Ameriki. Opisal nam bo njihov inovativen poslovni model. Sodelujejo s spletnimi trgovci in podjetji, ki oglašujejo na Facebooku ter jih interesno povezujejo. Ponujajo tudi različna orodja, ki optimizirajo sodelovanje z influencerji ‒ od analize influencerjevega profila, do avtomatskega spremljanja in shranjevanja vseh transakcij, objavljenih vsebin in analitike. ~ LinkedIn

PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019

6 Findings from Testing the World’s Leading Checkout Flows
Platform & Performance

REBECCA HUGO je UX Auditor na inštitutu Baymard, kjer skrbi za zagotavljanje kakovosti uporabniške izkušnje. Inštitut že od ustanovitve leta 2009 na podlagi 42 000 ur raziskav s področja UX svetuje ecommerce podjetjem sprejemati boljše odločitve glede svojih spletnih strani in optimizirane in odlične uporabniške izkušnje. Njihove usmeritve in primerjalne analize na podlagi raziskav so v svoje spletne strani implementirali poslovni velikani kot je Google, IBM, Wallmart, eBay, Amazo, Microsoft in Nike. Njihove produkte pa uporablja preko 3000 ecommerce podjetij v več kot 80-ih državah. ~ LinkedIn

 

*Predavanje bo potekalo v angleščini

PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019

Personalised Customer Journey – Next level of AI driven marketing automation
Data & Consumer

MURAT SOYSAL je soustanovitelj podjetja Segmentify  ̶  startupa, ki ga je slovita revija Forbes uvrstila med 25 obetavnejših startupov v letu 2018. Njihova glavna storitev, katere vrednost je prepoznal celo poslovni gigant   ̶  skupina Virgin  ̶  je ecommerce personalizacija, ki jo poganja umetna inteligenca. Svojim strankam zagotavljajo kar 20-odstotno povečanje prihodkov, 9-kratno povečanje ROI in 30 % višji AOV.LinkedIn

 

*Predavanje bo potekalo v angleščini

PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019

The challenges and benefits of strategic SEO approach when entering foreign markets
Platform Performace

PETER MESAREC je marketinški strokovnjak, ki podjetjem pomaga do dobre vidljivosti in pozicije preko SEO. Rešuje izzive, s katerimi se srečujejo spletne trgovine, kot je recimo povečanje prometa v spletni trgovini preko organskega iskanja na googlu.

V agenciji Red Orbit je delal kot marketinški strokovnjak za SEO. Sedaj pa deluje kot samostojni zunanji svetovalec na področju SEO in marketinga ter svetuje različnim agencijam in njihovim ekipam. Ukvarja se s podcasti in soustvarja blog. Spletnim trgovcem pa svetuje, kako doseči visok položaj na googlu.

Na letošnjem hrvaškem ECOMMERCE DAY 2019, je bil kot govornik ocenjen z najvišjimi ocenami.~ LinkedIn

PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019

50 let inovacij – katere so uspešne in katere ne
Payment & Fulfillment

LUKA GABROVŠEK je pri družbi Mastercard odgovoren za poslovni del in ključna partnerstva na področju Slovenije. Poslovno delovanje in razvojne aktivnosti gradi skladno z digitalno plačilno agendo, ki je usmerjena predvsem v širjenje spletne trgovine, vpeljavo digitalnih denarnic in razvoj mobilnega plačevanja.

Preden se je pridružil ekipi Mastecarda je več kot 10 let delal na položajih projektnega in produktnega vodje za največjega telekomunikacijskega operaterja in povezane družbe ter bil zadolžen za številne iniciative na področju storitev z dodano vrednostjo (VAS) in mobilnega plačevanja. Je univerzitetni diplomirani ekonomist bančno-finančne smeri na Univerzi v Ljubljani~ LinkedIn

PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019

Dejstva o trendih povpraševanja, ki ste jih vedno želeli poznati
Data & Consumer

MARIJANA AGIC MOLNAR je Data strateg – strokovnjakinja v odkrivanju poslovnih priložnosti s pomočjo analize podatkov. Sodeluje z več mednarodnimi podjetji in jim svetuje na področju strategic data consultancy ter data driven transformation.

V podjetju The Coca-Cola Company je bila Strategic Presearch Research in Trends Manager, nato pa je ustanovila svoj lastni start-up, ki ga je po 2 letih kupilo globalno prepoznavno podjetje GfK. Leta 2019 si je zadala nov izziv in postala soustanoviteljica novega start-up podjetja Data Do na področju monetizacije podatkov.

Je imetnica certifikata, ki ga podeljuje Certified Digital Consultant Center for Digital Transformation, članica IAA Serbia Executive Board, predavateljica na Mokra gora School of Management in govornica na več gospodarskih dogodkih. Magisterij je opravljala na Ekonomski fakulteti Univerze v Beogradu ter končala MBA program na International Faculty, University of Sheffield.~ LinkedIn

 

*Predavanje bo potekalo v angleščini

PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019

Lokalne rešitve za globalni uspeh
Cross-border Growth

ANDRAŽ REPAR je vodja razvoja in partner v prevajalskem podjetju Aikwit. Po dobrem desetletju dela v enem izmed vodilnih prevajalskih podjetij v regiji je leta 2018 skupaj s tremi sodelavci ustanovil Aikwit, da bi uresničil svojo vizijo razvoja sodobnih jezikovnih in lokalizacijskih storitev po meri naročnika. V prevajalsko delo smiselno uvaja najnovejše jezikovne tehnologije: nevronsko strojno prevajanje in samodejno luščenje terminologije, pri čemer se osredotoča na rešitve za spletne trgovine, ki zahtevajo veliko mero fleksibilnosti in odzivnosti ter odlično poznavanje ciljnih kultur in jezikov. Skupaj s sodelavci v podjetju Aikwit je v dobrem letu prevedel več kot 10 milijonov besed in s tem več kot 20 strankam pomagal pri širitvi poslovanja na tuje trge.

Prosti čas preživlja na Inštitutu Jožefa Stefana, kjer na Mednarodni podiplomski šoli pripravlja doktorat s področja strojnega učenja, umetne inteligence in procesiranja naravnega jezika.~ LinkedIn

 

*Predavanje bo potekalo v angleščini

PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019

Kako prekiniti začaran krog padajočega ROAS-a: Primer iz ZDA, CPC $2.54
Cross-border Growth

MAJA VOJE je bila v preteklosti vodja marketinga oziroma CMO pri slovenskem podjetju OriginTrail, enem prepoznavnejših slovenskih blockchain projektov. Od letošnjega maja je CEO, lastnica in ustanoviteljica podjetja Growth Lab. Je mednarodno priznana strokovnjakinja na področju growth hackinga oziroma hekanja rasti. Pri svojem delu uporablja inovativne pristope in eksperimente za iskanje najoptimalnejših načinov rasti podjetja. 

Za svoje delo je prejela že več nagrad (Role Model Central European Startup Awards, Data-Driven CMO Innovation Award). Aktivna je tudi v slovenski podjetniški skupnosti in organizira Growth Hacking dogodke. Maja je tudi predavateljica na najbolj priljubljenem spletnem tečaju za growth hacking, na katerem se je do današnjega dne izobraževalo že več kot 35 000 študentov s celega sveta. Mednarodno priznana growth hackerka bo govorila o različnih kanalih, pomembnih za pospešitev vaše rasti. ~ LinkedIn

PREMIUM PARTNERJI

PREMIUM PARTNER IN URADNA POŠTA

LARGE PARTNER

ECOMMERCE AMBASADORJI

lesnina-logo

PARTNER ZA HRANO & PIJAČO

MEDIJSKI PARTNERJI

ORGANIZATORJI DOGODKA