KONFERENCA ECOMMERCE DAY 2019

14. november 2019, Gospodarsko razstavišče, Ljubljana

PLATFORM PERFORMANCE

V sklopu predavanj Platform Performance vam bodo izkušeni strokovnjaki predstavili možnosti uspešnega merjenja marketinškega učinka na vaših platformah, uporabo osnovnih orodij za izboljšanje nakupne izkušnje in posledično večje konverzije.

KEY NOTE LECTURE

REBECCA HUGO – 6 Findings from Testing the World’s Leading Checkout Flows

Rebecca Hugo je UX Auditor na inštitutu Baymard, kjer skrbi za zagotavljanje kakovosti uporabniške izkušnje. Njihove usmeritve in primerjalne analize na podlagi več kot 42 000 ur raziskav s področja UX so v svoje spletne strani implementirali poslovni velikani kot je Google, IBM, Wallmart, eBay, Amazon, Microsoft, Nike in drugi.

SEOS.SI

PETER MESAREC – The challenges and benefits of strategic SEO approach when entering foreign markets

Marketinški strokovnjak, ki podjetjem pomaga do dobre vidljivosti in pozicije preko SEO. Rešuje izzive, s katerimi se srečujejo spletne trgovine, kot je recimo povečanje prometa v spletni trgovini preko organskega iskanja na googlu.

INFLUEE

URBAN CVEK – Vplivnostni/influencerski marketing

Soustanovitelj startupa Influee ‒ platforme za vplivnostni marketing, ki povezuje podjetja z influencerji po Evropi in Ameriki, nam bo opisal njihov inovativen poslovni model. Influee sodeluje s spletnimi trgovci in podjetji, ki oglašujejo na Facebooku ter jih interesno povezuje. Ponujajo tudi različna orodja, ki optimizirajo sodelovanje z influencerji ‒ od analize profila, do avtomatskega spremljanja in shranjevanja vseh sodelovanj, objavljenih vsebin in analitike.

PAYMENT & FULFILLMENT

V tem stebru boste prejeli vse nepogrešljive informacije o integraciji in avtomatizaciji Fulfilment & Payment procesov. Izvedeli boste, katere plačilne metode, sistemi, načini vodenja naročil in dostave so najprimernejši za odpravo motečih dejavnikov v uporabniški izkušnji ter nujni za zanesljivejši končni nakup.

MASTERCARD

LUKA GABROVŠEK – 50 let inovacij – katere so uspešne in katere ne

Predavanje Luke Gabrovška, ki je v družbi Mastercard odgovoren za poslovni del in ključna partnerstva na področju Slovenije. Poslovno delovanje in razvojne aktivnosti gradi skladno z digitalno plačilno agendo, ki je usmerjena predvsem v širjenje spletne trgovine, vpeljavo digitalnih denarnic in razvoj mobilnega plačevanja.

DATA & CONSUMER

V stebru Data boste spoznali razsežnosti in vrednost podatkov, ki jih lahko uporabite pri analiziranju in načrtovanju strategije podjetja. Z uporabo ustreznih orodij lahko podatke spremenite o relevantne informacije o trgu, s pravilnim razumevanjem podatkov pa boste lahko uspešno pospeševali rast vašega podjetja.

SEGMENTIFY

MURAT SOYSAL – Personalised Customer Journey – Next level of AI driven marketing automation

Soustanovitelj podjetja Segmentify ̶ startupa, ki ga je slovita revija Forbes uvrstila med 25 obetavnejših AI startupov v letu 2018. Njihova glavna storitev, katere vrednost so prepoznali mednarodni giganti kot je Bauhaus, Mothercare, Tchibo, Crate&Barrel, Watsons in drugi.

DATA DO

MARIJANA AGIC MOLNAR – Dejstva o trendih povpraševanja, ki ste jih vedno želeli poznati

Data strategist – strokovnjakinja v odkrivanju poslovnih priložnosti s pomočjo analize podatkov. Marijana Agic Molnar sodeluje z več mednarodnimi podjetji in jim svetuje na področju strategic data consultancy ter data driven transformation.

GOOGLE

METKA SVETLIN – Understanding the smart shopper and optimizing shopping strategy

Kako razumeti preudarnega kupca prihodnosti in mu omogočiti najboljšo možno nakupno izkušnjo s pomočjo smart data in optimizacijo procesov.

CROSS-BORDER GROWTH

Predstaviti izdelke na tuje trge je hkrati  izziv in odlična priložnost. Ob vstopu se podjetja srečujejo s specifičnimi izzivi, kot so različne valute, prevodi in lokalizacija, ažurno spreminjanje vsebin in opisov izdelkov. Z različnimi pravnimi ureditvam in omejitvami pa se lahko ob pomanjkanju informacij zaplete tudi pri plačilih, logistiki in infrastrukturi.

ANDRAŽ REPAR – Lokalne rešitve za globalni uspeh

Predaval bo vodja razvoja in partner v prevajalskem podjetju Aikwit, ki je eno izmed vodilnih prevajalskih podjetij v regiji z vizijo uresničevanja razvoja sodobnih jezikovnih in lokalizacijskih storitev po meri naročnika.

MAJA VOJE – Kako prekiniti začaran krog padajočega ROAS-a: Primer iz ZDA, CPC $2.54

CEO, lastnica in ustanoviteljica podjetja Growth Lab. Je mednarodno priznana strokovnjakinja na področju growth hackinga oziroma hekanja rasti. Pri svojem delu uporablja inovativne pristope in eksperimente za iskanje najoptimalnejših načinov rasti podjetja.

DIMAQ akreditiran dogodek:  

DIMAQ (Digital Marketing Qualification)
DIMAQ (Digital Marketing Qualification) je edini celoviti mednarodni program certificiranja, izobraževanja in vseživljenjskega učenja na področju digitalnega marketinga v Sloveniji.

Pridržujemo si pravico do spremembe programa.

PREMIUM PARTNERJI

PREMIUM PARTNER IN URADNA POŠTA

LARGE PARTNER

ECOMMERCE AMBASADORJI

lesnina-logo

PARTNER ZA HRANO IN PIJAČO

MEDIJSKI PARTNERJI

ORGANIZATORJI DOGODKA