1. DAN: 28. NOVEMBER 2017
Radisson Blu Plaza Hotel, Ljubljana BTC

PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2017

ECOMMERCE IZZIVI
9:00 Expansion: Which foreign markets would you like to conquer next? (predavanje bo v angleščini)

TOMÁŠ BRAVERMAN je že več kot 4 leta glavni izvršni direktor podjetja Heureka Shopping, ki upravlja vodilne platforme za primerjalno nakupovanje in svetovanje na Češkem, Slovaškem, Madžarskem, v Romuniji in Bolgariji, ki skupaj dosegajo več kot 1,5 milijona obiskov dnevno. Iz ponudb več kot 24.000 spletnih trgovin ustvarjajo virtualni katalog, ki vsebuje več kot 41 milijonov izdelkov. Preden se je pridružil Heureki je Tomáš delal za eno največjih podjetij s področja spletne trgovine na Češkem in Slovaškem kot CEO za slovaški in poljski trg.

V prostem času se Tomáš posveča svoji drugi strasti, kuhinji, in rad kuha za svojo družino, poleg tega se rad ukvarja s športom. ~ LinkedIn

PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2017

ECOMMERCE IZZIVI
9:30 Panel discussion: Ecommerce 2018 (predavanje bo v angleščini)

MAG. DARKO DUJIČ je izvršni direktor in partner skupine Ceneje, vodilne platforme za primerjalno nakupovanje v regiji. Svojo poslovno kariero je posvetil transformaciji poslovnih modelov z uporabo najnovejših potrošniških tehnologij in vpogledom v podatke v realnem času. Osredotočenost na uporabnike in nove tehnologije, analize podatkov in upravljanje drznih sprememb v podjetjih so temeljne usmeritve njegovega dela. Vzpostavitev največje virtualne tržnice v regiji z več kot 800 trgovci, spreminjanje pravil v trgovini na drobno z uvajanjem modelov, osredotočenih na kupca, preoblikovanje poslovanja v Srednji in Vzhodni Evropi kot vodja Googlovega oddelka za razvoj poslovanja v regiji Adriatik in Google Growth Engine ambasador so le nekatere od njegovih aktivnosti. Poleg tega strankam v ustreznih industrijah redno svetuje o digitalni transformaciji, razvoju poslovnih modelov, večkanalni prodaji in digitalnem trženju.

Magistriral je na področju strateškega trženja in poslovodenja na IMB v Ljubljani in bil povabljen na Google Business Academy (Duke CE, USA), eno najvidnejših podjetniških šol zadnjega desetletja, kjer je nadaljeval svoje strokovno izobraževanje. ~ LinkedIn

PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2017

ECOMMERCE IZZIVI
9:30 Panel discussion: Ecommerce 2018 (predavanje bo v angleščini)

MATJAŽ ROBINŠAK, direktor projektov in partner pri Valicon d.o.o., je specialist za raziskave na področju storitvenega sektorja in področja informacijsko komunikacijskih tehnologij. Družbi Valicon se je pridružil po končanju študija družboslovne informatike leta 2002, danes pa je Matjaž na poziciji direktorja raziskav in je zadolžen za nekaj večjih naročnikov ter neposredno vpleten v razvoj novih rešitev in znanja na Valiconu.

Različni analitični pristopi k reševanju naročnikovih izzivov so že od vsega začetka njegovo glavno področje delovanja. Matjaž je specializiran za podporo razvoju novih storitev in produktov, za merjenja tržnega potenciala, za področje inovacij medorganizacijskega trga (B2B) in moči ter arhitekture blagovnih znamk. Njegov obseg aktivnosti vključuje tudi druga področja, kot je učinkovitost oglaševanja in področje upravljanja odnosov s strankami. Je avtor strokovnih prispevkov in člankov o informacijski družbi in spletnih raziskavah ter reden predavatelj na različnih konferencah in dogodkih. ~ LinkedIn

PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2017

ECOMMERCE IZZIVI
9:30 Panel discussion: Ecommerce 2018 (predavanje bo v angleščini)

MIŠA ŽIVIĆ je izvršni direktor in soustanovitelj FinTech start-upa LeanPay, inovativne spletne storitve, ki uporabnikom olajša in skrajša postopek spletnega nakupovanja, saj nakup poteka zgolj s klikom in potrditvijo. Storitev povezuje spletne kupce na eni in spletne trgovine na drugi strani, podpira pa tako plačila v spletni trgovini kot na družbenih omrežjih.

Miša je diplomiral na Ekonomski fakulteti v Nišu ter na MBA programu Univerze v Oxfordu. ~ LinkedIn

PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2017

ECOMMERCE REŠITVE
10:30 Konec kompromisa med visoko varnostjo in dobro uporabniško izkušnjo

LUKA GABROVŠEK je pri družbi Mastercard odgovoren za razvoj in promocijo digitalne plačilne agende, ki je usmerjena predvsem v širjenje spletne trgovine, vpeljavo digitalnih denarnic in razvoj mobilnega plačevanja.

Preden se je pridružil ekipi Mastecarda je več kot 10 let delal na položajih projektnega in produktnega vodje za največjega telekomunikacijskega operaterja in povezane družbe ter bil zadolžen za številne iniciative na področju storitev z dodano vrednostjo (VAS) in mobilnega plačevanja. Je univerzitetni diplomirani ekonomist bančno-finančne smeri na Univerzi v Ljubljani. ~ LinkedIn

PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2017

ECOMMERCE REŠITVE
10:30 DPD dostava: Kako navdušiti vaše kupce doma in v tujini?

JAKOB SLAVEC je od začetka delovanja podjetja DPD v Sloveniji vse od leta 1991 eden izmed ključnih oseb za razvoj in rast podjetja, tako na domačem kot tujem tržišču. Trenutno kot skrbnik ključnih kupcev postavlja nove temelje in strateške usmeritve za razvoj širših partnerskih odnosov s ključnimi poslovnimi partnerji.

Z več desetletnim izkušnjami na področju logistike je v vsem tem času znatno pripomogel tako k ustanovitvi podjetja kot k razvoju novih in inovativnih logističnih rešitev ter prodajnih kanalov. Odlično poznavanje temeljev in razvoja podjetja ga je v teh letih vpisalo na zemljevid ključnih oseb podjetja DPD Slovenija, d.o.o.

PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2017

ECOMMERCE REŠITVE
10:30 DPD dostava: Kako navdušiti vaše kupce doma in v tujini?

JAKOB BERTOLE velja za enega izmed ključnih oseb v podjetju DPD Slovenija, d.o.o., kjer je vse od leta 2004 kot direktor logistike odgovoren za razvoj in napredek omenjenega področja. Z ustreznim izobraževanjem in razvojem internih konceptov dela je v vsem tem času razvil ustroj ekipe, ki uspešno vodi delovanje logističnega sektorja.

Njegova vizija in strateška naravnanost sta v več kot 13-ih letih delovanja pripomogle k razvoju in rasti podjetja DPD na slovenskem tržišču. Tako so danes njegovi dosežki vidni predvsem na področju več kot učinkovite organizacije potrebne logistične mreže, brez katere na B2C segmentu rast prevozov ne bi bila mogoča. S strateškim sodelovanjem s partnerskimi podjetji v drugih državah je v vseh teh letih pripomogel tudi k rasti in razvoju mednarodnega sodelovanja. ~ LinkedIn

PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2017

ECOMMERCE REŠITVE
11:20 Express delivery: Increasing customer satisfaction (predavanje bo v angleščini)

STEVICA KUHARSKI iz podjetja Locodels se že zadnjih 18 let ukvarja z razvojem programske opreme za spletne in mobilne platforme. Od leta 2003 je samostojni podjetnik, ki v različnih projektih sodeluje s številnimi podjetji. Po obisku ZDA, ki ga je organiziralo državno ministrstvo, je leta 2015 ustanovil Locodels, dostavno storitev, ki temelji na ekonomiji delitve. V regiji je podjetje pričelo delovati aprila lani v Zagrebu, njegova širitev pa se nadaljuje v Ljubljani.

Stevica je eden od 100 izbranih evropskih inovatorjev leta 2017 po izboru Red Publica, Googla, Financial Timesa in Visegrad fonda. ~ LinkedIn

PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2017

ECOMMERCE REŠITVE
11:20 Prodajno-logistična platforma za spletne trgovce v Sloveniji in regiji

ALEKSANDER MAJHEN je direktor podjetja PS Moj paket d.o.o., ki je hčerinsko podjetje Pošte Slovenije. Po 20 letih nabiranja izkušenj na vodilnih mestih v IT podjetjih v Sloveniji in tujini se zadnja 4 leta posveča spletni trgovini in njenemu razvoju v povezavi z logističnimi rešitvami. Tako je spletna trgovina Moj paket prerasla v prodajno-logistično platformo, ki jo je v letu 2017 uporabila tudi Hrvaška Pošta , ki tako svoje spletno poslovanje širi pod imenom Žuti Klik. ~ LinkedIn

PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2017

ECOMMERCE PRAKSE
13:00 Lessons Learned: Kako smo v 6 mesecih lansirali 7 trgov in zmagali/zgubili

ROK HRASTNIK je izvršni direktor skupine Sensilab. Pred tem je bil izvršni direktor podjetja Iprom d.o.o., še pred tem pa je bil v podjetju Studio Moderna d.o.o. odgovoren za celoten razvoj in rezultate spletne prodaje podjetja na vseh trgih srednje in vzhodne Evrope, pri čemer je vodil ekipo več kot 140 tržnikov v regiji.

Rok je prepoznan kot eden vodilnih strokovnjakov za neposredno trženje na spletu. V svoji karieri se že od začetka osredotoča na neposredno ustvarjanje prodajnih rezultatov s pomočjo prodajne moči spleta. Bil je tudi pogost predavatelj na največjih svetovnih konferencah direktnega marketinga, kot sta letni konferenci ACCM in DMA v ZDA, na nemških konferencah direktnega marketinga (Direct Mail World, Teleshopping World …) in drugih dogodkih po svetu in v Sloveniji. ~ LinkedIn

PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2017

ECOMMERCE PRAKSE
13:30 Analitika: Prodajne priložnosti pri analizi virov uporabnikov in prodaje

MARKO PENKO je vodja trženja podatkovne baze v podjetju Studio Moderna in priznani strokovnjak s področja spletnega marketinga. Ima večletne izkušnje s področja prodaje ter vodenja več milijonov vrednega letnega oglaševalskega proračuna v 21 državah CEE regije. Je tudi stalni predavatelj na Google AdWords Akademiji, strokovnih seminarjih ter delavnicah, Google Certified Trainer in lastnik certifikata, ki ga izdaja priznana organizacija Direct Marketing Association v ZDA. ~ LinkedIn

PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2017

ECOMMERCE PRAKSE
13:55 Stikeez: Online igrišče za spodbujanje prodaje v fizičnih trgovinah

KARMEN MLINAR je vodja digitalnih projektov v Lidl Slovenija, kjer skrbi za strateško prenovo in optimizacijo ter uvajanje novih spletnih projektov, vodi digitalno ekipo, celostne oglasne kampanje ter dejavno sodeluje v marketinški ekipi podjetja. Pred tem je bila 6 let vodja projektov v internetni ekipi ter 1 leto internacionalna produktna vodja za blagovno znamko Delimano v podjetju Studio Moderna.

Dimaq certificirana strokovnjakinja z dolgoletnimi izkušnjami na družabnih omrežjih in v digitalnem oglaševanju, izdelavi in načrtovanju spletnih strani, spletnih trgovin ter številnimi predavateljskimi izkušnjami o spletnih tematikah, Karmen rada deli svoje znanje in izkušnje, konkretne primere iz prakse, pa tudi širšo sliko in strateški pogled. Je voditeljica digitalne garaže v podjetju Lidl Slovenija, dejavna članica ekspertne skupine v Lidl International za razvoj digitalnih rešitev, predavateljica na seminarjih spletnih in oglaševalskih agencij, informacijskih in marketinških konferencah, več let na Netfork akademiji in društvu Nasvet, Akademiji za direktni marketing, Združenju za direktni marketing in Društvu za marketing Slovenije ter na konferencah, ki obravnavajo spletne tematike. Karmen je tudi članica programskega odbora sekcije za Direktni Marketing pri Društvu za marketing Slovenije. ~ LinkedIn

PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2017

ECOMMERCE PRAKSE
14:20 Snapchat: How can you win in ecommerce (predavanje bo v angleščini)

IVA SOLDO je kot ena izmed ključnih strokovnjakinj za Snapchat v jugovzhodni Evropi ustanovila SnapUp Zagreb, prvi dogodek te vrste v državi, na katerem je s svojo ekipo soustanovila full-service digitalno agencijo, ki se osredotoča na nove tehnologije: Bamboo Lab. Iva pogosto piše o Snapchat marketingu za medije v tej industriji, pogosto je prisotna tudi v različnih intervjujih, med drugim v reviji Playboy, v kateri je spregovorila o vlogi Snapchata na področju brandinga. Do svojega 25. leta je Iva kot študentka mednarodnega marketinga prejadrala svet v okviru projekta Semester at Sea. Skupaj s svojo ekipo je ustvarila Snapchat kampanjo za Vipnet in prejela regionalno nagrado SoMo Borac za eno izmed najboljših kampanj, ki uporablja inovativno tehnologijo. ~ LinkedIn

PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2017

ECOMMERCE ZAKONODAJA
15:10 Zakonodaja: 45 pravnih zahtev za spletne trgovce

MOJCA LORENCI VISINSKI je odvetnica, ki v odvetništvu deluje že 20 let, zadnje dve leti kot ustanoviteljica in družbenica odvetniške družbe mmi. Ukvarja se pretežno s civilnopravnimi in delovnopravnimi zadevami ter s pravom s področja javnega sektorja (javne finance, javna naročila, informacije javnega značaja ipd.). Odvetnica v sklopu družbe mmi na področju prava na digitalnem trgu sodeluje in svetuje spletnim trgovcem in spletnim portalom za primerjalno nakupovanje. ~ LinkedIn

PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2017

ECOMMERCE ZAKONODAJA
15:10 Zakonodaja: 45 pravnih zahtev za spletne trgovce

MAJA ŠKORIĆ deluje kot odvetnica že 11 let, zadnje dve leti kot ustanoviteljica in družbenica odvetniške družbe mmi. Področje delovanja v zadnjih letih poleg splošnih gospodarskih, civilnopravnih in delovnopravnih zadev usmerja v pravo intelektualne lastnine in pravo na digitalnem trgu. V sklopu družbe mmi na področju prava na digitalnem trgu sodeluje in svetuje spletnim trgovcem in spletnim portalom za primerjalno nakupovanje.

PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2017

ECOMMERCE ZAKONODAJA
15:45 GDPR je pred vrati: 10 napotkov za pripravo

MAG. MATJAŽ DREV je državni nadzornik za varstvo osebnih podatkov pri Informacijskem pooblaščencu RS. V okviru te funkcije izvaja inšpekcijske in prekrškovne postopke s področja varstva osebnih podatkov. V preteklosti se je preizkusil v več vlogah, kot sistemski administrator, novinar in raziskovalec, zato k izzivom (ne)varnosti, nadzora in zasebnosti pristopa izrazito interdisciplinarno.

Strokovno pozornost namenja presečišču prava in informacijske tehnologije, področju, ki že določa sedanjost in prihodnost varstva osebnih podatkov. Glavni izzivi, s katerimi se sooča kot državni nadzornik, so varovanje osebnih podatkov v svetu velikih podatkov, interneta stvari, oblačnega računalništva in nenehnega iskanja ustreznega ravnotežja med zasebnostjo in nadzorom. Nastopa tudi kot predavatelj na različnih konferencah, nekaj časa pa je bil aktivni član Delovne skupine člena 29 v Bruslju, kjer je sodeloval pri izvajanju nadzora nad uporabo spletnih piškotkov.

2. DAN: 29. NOVEMBER 2017
Ljubljana – lokacija bo znana v novembru

PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2017

IZBOLJŠAJTE SPLETNO TRGOVINO 
9:00 Tehnični dejavniki uspeha

ROMAN KRUŠIČ je senior svetovalec za spletne rešitve v podjetju Spletna postaja. S poslovanjem na internetu se ukvarja od leta 2001, ko je postavljal strani za tuje trge in testiral, kako povečati donosnost izključno prek spleta. Obvlada celovit pristop od postavitve spletnih trgovin, preko spletnega oglaševanja, povečanja obiska in seveda prodaje. Za njim je preko 800 uspešno izvedenih projektov za manjša, srednja in velika podjetja. Sodeloval je tudi pri projektu tuje spletne trgovine z več kot 3 milijoni aktivnih kupcev. Spletna prodaja je njegova strast, redno spremlja projekte svojih naročnikov, zanimive projekte v tujini in aktualno dogajanje na tem področju. Tudi sam je bil vpleten v spletno trgovanje in ima širok pogled na praktično vse faze delovanja. Kot predavatelj je imel že preko 100 predavanj po celotni Sloveniji. ~ LinkedIn

PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2017

IZBOLJŠAJTE SPLETNO TRGOVINO 
9:50 Zadovoljstvo uporabnikov

DR. JELENA RAŠULA je vodja digitalnega marketinga pri Ceneje d.o.o. in ena od ustanoviteljev blagovne znamke Shopper’s Mind. Študij je zaključila na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, kjer je pridobila doktorat s področja informacijsko-upravljalskih ved ter mednarodno nagrado Beta Gamma Sigma za posebne študijske dosežke.

V svoji karieri je zasedala vidnejša delovna mesta s področja IT in marketinga, tako v javnem, kot tudi zasebnem sektorju. Že vrsto let predava na Ekonomski fakulteti, s svojim start-up projektom pa je v letu 2013 prejela tudi zmagovalno nagrado 20.000 €.

Trdno verjame, da digitalni marketing v podjetju ne more obstajati brez nenehnega merjenja in optimiranja spletnih aktivnosti. Je izjemno zanimiva predavateljica in mentorica, ki zna na preprost način razložiti še tako zapletene koncepte spletnega oglaševanja. ~ LinkedIn

PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2017

IZBOLJŠAJTE SPLETNO TRGOVINO
11:10 Primerjajte se z najboljšimi!

MAG. DARKO DUJIČ je izvršni direktor in partner skupine Ceneje, vodilne platforme za primerjalno nakupovanje v regiji. Svojo poslovno kariero je posvetil transformaciji poslovnih modelov z uporabo najnovejših potrošniških tehnologij in vpogledom v podatke v realnem času. Osredotočenost na uporabnike in nove tehnologije, analize podatkov in upravljanje drznih sprememb v podjetjih so temeljne usmeritve njegovega dela. Vzpostavitev največje virtualne tržnice v regiji z več kot 800 trgovci, spreminjanje pravil v trgovini na drobno z uvajanjem modelov, osredotočenih na kupca, preoblikovanje poslovanja v Srednji in Vzhodni Evropi kot vodja Googlovega oddelka za razvoj poslovanja v regiji Adriatik in Google Growth Engine ambasador so le nekatere od njegovih aktivnosti. Poleg tega strankam v ustreznih industrijah redno svetuje o digitalni transformaciji, razvoju poslovnih modelov, večkanalni prodaji in digitalnem trženju.

Magistriral je na področju strateškega trženja in poslovodenja na IMB v Ljubljani in bil povabljen na Google Business Academy (Duke CE, USA), eno najvidnejših podjetniških šol zadnjega desetletja, kjer je nadaljeval svoje strokovno izobraževanje. ~ LinkedIn

PREMIUM PARTNER

PARTNERJI ECOMMERCE DAY 2017

MALI PARTNERJI ECOMMERCE DAY 2017

ECOMMERCE AMBASADORJI

MEDIJSKI PARTNERJI

ORGANIZATORJI DOGODKA